Produktlanceringer - Før din idé ud i livet

Partnere, The Marketing Guy, Nick Traulsen & Jacob Krogh
Nick & Jacob
workshop-arena

Tidspunkt: 16. marts 2022 kl. 09.00 - 10.50

Lær fra marketingbureauet der hjalp Shaping New Tomorrow med at rejse 700.000 kr. på tre timer, Rec Watches med at rejse 1 mio. på tre timer og Soundboks med at rejse 700.000 på tre timer. De to sidstnævnte slog Nordisk Kickstarterrekord i i ’16 og ’17.

Nu kan DU lære nogle af deres teknikker og tricks til at sparke din lancering ud over stepperne!

En lancering er meget, meget mere end bare en begivenhed på en bestemt dag og et bestemt tidspunkt; En lancering er et ekstremt effektivt markedsføringsværktøj, og dét kan du lære meget mere om i denne workshop.

Har du et fedt produkt der snart er klar til at se dagens lys? Vil du crowdfunde din geniale idé gennem en Kickstarterkampagne, eller lancere en ny virksomhed (eller produktkollektion)? Så får du de værktøjer, du behøver i denne workshop – uanset dine forudsætninger.

Om Nick Traulsen & Jacob Krogh

Partnere, The Marketing Guy

Nick Traulsen og Jacob Krogh er fra The Marketing Guy, som er et paid social bureau med base i hjertet af København. På få år har det unge team blandt andet hjulpet SOUNDBOKS, Happy Helper, Decofarver, Shaping New Tomorrow (og mange flere) med for alvor at skyde væksten i gang på de sociale medier samt etablere Facebook og Instagram som de primære salgskanaler.
Bureauet fokuserer kun på sociale medier (Facebook, Instagram, TikTok) fordi de hellere vil være specialister på ét felt end at være generalister, der kan lidt af det hele. I dag har de arbejdet sig op til at blive landets førende SoMe-nørder.
Prøv at sætte din annoncekonto og et Excelark foran dem... så skal du se julelys i øjnene og savl i mundvigen!