Tidspunkt: 17. marts 2022 kl. 11.00 - 11.50
Over én 1.000.000.000 mennesker er på Instagram, herunder hver tredje dansker.
Din målgruppe ER tilstede i en eller anden udstrækning. I denne workshop for begyndere lærer du at bygge en Instagramkonto i verdensklasse - fra bunden.
- 3 tommelfinger-regler til at få aktiveret dine potentielle kunder
- 1 tjekliste til hashtags, der får dine opslag ud til nye kunder
- 1 tjekliste, du kan kigge igennem, før du poster et opslag
- Vejledning at bygge en pæn og præsentabel profil
- Overblik over hvornår du skal bruge opslag, story, live og IGTV
Om Mikkel Bjerg
COO & Partner, The Marketing Guy
Mikkel Bjerg er medejer af Social Media-bureauet, The Marketing Guy. Han har været med på rejsen med nogle af de største danske iværksætterbrands som bl.a. er Mikkeller, Mr. Beef og Christopher Cloos, og bidraget til at skalere disse og andre virksomheder på rekordtid gennem annoncering på Facebook og Instagram.
Derudover har Mikkel en baggrund inden for økonomi og finansiering hvor han bl.a. har færdiggjort sin bachelor på 1 år og 9 måneder og taget sin kandidat i økonomi og finansiering sideløbende med partnerskabet i The Marketing Guy.
Som hovedansvarlig for The Marketing Guy's investeringsben, TMG Invest, står han også for at skalere The Marketing Guy og udvalgte startups og scaleups sammen.