Google Ads for Ecommerce

SEO-ansvarlig, s360, Nikolaj Mogensen
Nikolaj Mogensen
workshop-arena

Tidspunkt: 15. marts 2022 kl. 15.30 - 16.20

Vi oplever i disse år en stigende grad af automatisering inden for bl.a. PPC (Pay Per Click).
Med automatisering bliver avanceret teknologi tilgængelig for alle, og det giver både dig og dine konkurrenter mange af de samme muligheder.

Denne workshop handler om, hvordan man som webshop vinder i en verden, hvor alle mere eller mindre har de samme værktøjer til rådighed.

Oplægget henvender sig til webshops, der annoncerer på Google Ads.

Om Nikolaj Mogensen

SEO-ansvarlig, s360

Nikolaj Mogensen er Head of SEO hos s360. Siden 2008 har han arbejdet med SEO og Content Marketing for en lang række af landets største virksomheder på tværs af brancher og markeder. Således kommer Nikolaj med solid erfaring med performance marketing i både b2b og b2c regi.

Nikolaj har afholdt en række oplæg på både danske og internationale konferencer såsom SMX London, SMX Münich, SEOday, MarketingCamp og Clicksummit.

Han har også blogget i 6 år om hans SEO og content marketing erfaringer på nikolajmogensen.dk. Sidst men ikke mindst står Nikolaj bag 2 fulde kurser om Digital Marketing strategi og Contentmarketing på Golearn.